آرزوهای کرایه ای

آرزوها در زندگی , تعیین کننده ی سناریوی سرنوشت انسان ها است . رویاهایی که می توان با آن قدم به آسمان هفتم گذاشت و سبزی و طراوت زندگی را احساس کرد .

به شرطی که آرزوها از آن خودمان باشد و خالق و نویسنده ی اجرای آن تنها ما باشیم . ولی افسوس که آمال نیز کرایه ای شده و برای داشتن آن باید شناسنامه ی امید خود را ارائه دهیم .

اکنون قدم به این سرا نهادم تا بی مهابا آرزو کنم . . .




نظرات 4 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 http://migam.blogsky.com

سلام داش مهدی .
خوش اومدی . ایشالا به خوشی و شادکامی

مرسی داداش . عزیزمی

مریم سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:17


تولد وبلاگت مبارک آقای مهدی

اینجا آرزو کرایه میدیییید؟

مرسی
خیلی ممنون
تا آرزوتون چی باشه

حسین سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:59

سلام
و عرض خیر مقدم
خانه تان بسی زیبا و تماشایی طراحی شده
و احتمالا می توان آمال و آرزوهای خوبی را در اینجا رویت نمود
آرزومند آرزوهایتان هستیم
و خوشحال از آشناییتان
ما لینکتان کردیم با افتخار

سلام
مرسی که سر زدی .
امیدوارم که بتونم خوب بنویسم
من هم آرزومند موفقیتتون هستم
از اینکه دوست خوبی مثل شما دارم خوشحالم .
منم لینکتون کردم

غریبه چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 http://gharibeh70.blogsky.com

سلام اول بابت وبلاگتون بهتون تبریک میگم امیدورام به آرزوهای زیباتون برسین

سلام غریبه.
مرسی .منم امیدوارم که به همه چیزایی که میخوای برسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد